Vad 5:e Svensk mellan 16-30 år tror att 9/11 var beställt av Bush!

Jag har nog ända sedan jag själv var i 15-16 årsåldern tyckt att man borde ha rösträtt vid åtminsone 16 i stället för att idag få rösta när man fyllt 18. Nu är jag inte lika övertygad längre. Om svenska undomar är så totalt bollborta i skallen att de okritiskt hakar på myter, skapade av arbetskygga anarkistiska element på den yttersta vänsterkanten. Så kanske ålder för rösträtt ska höjas till 30 år. Jag såg i dag på Nyheterna en kort intervju med "något" som framstod som en minst sagt "pårökt" pajas. Som med logik som en hjärndöd förklarade att det fanns minsann bevis för att USA själva rivit ner WTC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0