Blandade känslor!

Det är med just blandade känslor jag förbereder mig på att fira helg. "Fira helg" vilket töntigt j-a ord! Dels så händer det mycket förhoppningsvis roligt i helgen. Jag ska på Kinna Hiltons jurassic park & russindisco, kvällen till ära med liveband. (bra jobbat Vickan). I morgon förmiddag ska jag spela golf. Eller som det ser ut nu vattenpolo med stålskaft. Och i morgon kväll ska vi lägga ner kräftburarna för sista gången i ett tappert försök att få upp kräftdjur nog till en rejäl kräftskiva. Det tråkiga i kråksången är dock att frun åker iväg nu på förmiddagen till jobbet och återkommer på söndag kväll. Det blir lite långsamt mellan aktiviteterna och inte lika roligt som är hon är med. Sedan har vi ju nämnda väderfaktor. Hilton är ju inomhus men golf och kräftfiske bedrivs utomhus. Skulle inte förvåna mig ett skit om både golfen och käftfisket regnar bort. Och då återstår bara att lägga sig på golvet och sparka sig trött på lördag och söndag. Till er som ska till Hilton ikväll säger jag vi ses där. Till er andra ha en riktigt trevlig helg och "inga händer på täcket".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0