Höst

Ja kanske inte riktigt ännu får vi hoppas. Men det är nog dags att börja förbereda sig på den kalla, fuktiga och mörka säsongen.
Försjunka i arbete och inomhusaktiviteter.
Vad har jag då för planer för hösten.
Förhoppning om en höst där det blir möjligt att spela mycket golf, fortsätta att umgås med nya och gamla vänner och få ha hälsa och anständig ekonomi.
Har även en "gaddning" inplanerad. Tommy, hör av dig när du har tid för mig. Jag är redo!

De gångna månaderna sedan vi sjöng in våren, har i många stycken varit en av de roligaste perioderna i mitt liv.
Aldrig kunde jag tro att jag vid min ålder skulle komma att lära känna så många nya, samt återknyta bekantskapen med så många gamla vänner. Att dessutom ha förmånen till nästan daglig kontakt i någon form känns nästan overkligt.

Kommentarer
Postat av: Mari

Visst är livet ändå bra härligt! Och jag lovar Janne - när hösten sen väl kryper på om någon månad - så är det preciiiis lika härligt då! :)



Kram på er där borta i skogarna!

2010-08-08 @ 17:24:53
URL: http://marinilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0