Min son beter sig som en hund

Ja inte min son då utan Alex Schulmans son Charlie. Som enligt Alex har samma beteende som en hund.
Är någon förvånad? Jag kanske just hund då åsna hade varit mer sannolikt. Men men herrens vägar ....osv.
Att det inte kan bli normalt är ju ganska givet på förhand då fadern är helt blåst och modern, som jag inte känner till, torde vara begåvnings-handikappad med tanke på val av partner.

By the way. Är det någon som vet om Nobelpristagarämnet Bingo Rimer har fått något ihop med Katarsyna Zitomierska ännu? Eller har det fostret spontanaborterat när det vid 18 veckors ålder uppnådde båda föräldrarnas sammanlagda IQ.

Vet ni förresten vad man får om man korsar Zitomierska med en elefant?
Jo en 7-tons fitta som gör vad som helst för en jordnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0