Long time no see ;)

Hello blogg lovers. The bastard is back.
Sitter och lurar lite i soffan och kom på en lysande? idé.
Kleerups senaste framträdande i TV4 Nyhetsmorgon borde man kunna använda som anti drogpropaganda i skolorna.
Om den intervjun visades för samtliga sveriges 4-klassare skulle förmodligen inte någon av dessa våga prova narkotika. Att en etablerad och erkänd svensk kulturarbetare kan vara så stenad en tisdagsmorgon att det är ett mirakel att han ens var påklädd.
Det ska produceras en ny säsong av Big Brother.
Denna gång av TV4 som av någon anledning alltid tar upp döda företeelser och kör ett varv till.
För att någon öht ska se detta program behövs det förmodligen total frontal erekterad nakenhet och dubbelpenetration för att nå över 500 tittare.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 21:14:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0