Rysligheter och uhäll.

Ja bli inte rädda nu. Jag ska inte skrämma slag på någon så här i Juletider...även om jag skulle kunna.
Kom att tänka på den där damen i Göteborg som hade sexuella övningar med skelettdelar. Hon är inte direkt ensam om den böjelsen heller vad jag förstår. Men som en kollega sa, inte fan skulle jag bry mig om i fall en kvinna hade mitt kranium i sitt skrev om 100 år, med tillägget att det vore på tiden.
 
En allvarligare vinkel på historien om denna kvinna är hur en läggning ska kunna behandlas. Alla sunt ihopmonterade människor inser ju att man exempelvis inte kan "bota" homosexualitet. Det finns vissa belägg för att pedofiler kan tränas till att undertrycka sina drifter såpass att de inte fortsätter med övergrepp på barn.
Men dom lär ju inte sluta att identifiera sig som barnknullare ändå. Lika lite som en bög eller flata skulle kunna byta sexuell preferens bara för att de inte längre hade möjlighet att utöva den. Nä mitt förslag är att i nästa Pride-festivaltåg ska skelettknullarna kunna gå med högburet huvud precis som alla andra läggningar. Det är väl bara pedofiler och personer som sysslar med tidelag som bör bannlysas då de utsätter levande individer för övergrepp.
Om någon vill ha ett gammalt lårben uppstucket i skitan är väl deras ensak. Eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0