Åter till verkligheten.

Nu så, är man tillbaka efter en minisemester i Varberg. Wheels & Wings-helg vilket innebär ett frosseri i mer eller mindre fantastiska gamla "blyslädar" av Amerikansk 50 och 60-tals modell. Folkfest och god atmosfär med tusentals åskådare stående längs Varbergs paradgata. Dock tycker inte alla om när det är trevligt, speciellt inte sent på natten. Jag kan tänka mig att Owe Eglinger inte uppehöll sig i Varbergs Kommun i helgen utan sov tryggt i sitt nedlagda Kinna. Inte heller alla på plats fann det trevligt med folkfest. Ett yngre par som checkade ut från hotellet före oss. Klagade kraftigt på det faktum att de inte kunna sova på natten för att det körde bilar utanför och var varmt på hotellrummet! Varför åker man till Varberg på semestern om man vill ha det dött? Det torde ju inte krävas en IQ högre än genomsnittligt skonummer för att räkna ut att Varberg inte kommer att sova när det är högsommar och sveriges största bilevent samma fredag. Jag tänkte rekommendera Kinna för de irriterade "ungdomarna".

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka torrisar! Jag håller med, varför ta in på ett centralt hotell i en sommarstad som Varberg? Och inte nog med det... "Wheels"-helgen!!??? Vad kul det är att följa din blogg:-)

2009-07-19 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0