Vilken underbar dag!

Vaknade av regnets härliga trummande på sovrumsfönstret akompagnerat av vindens brusande toner. Å så skönt med svalka och syre i luften. Ingen tung kvalmig värme under en brännande sol som förleder mig att grilla min kropp och sänka ner mig i något förorenat vattendrag. Nu får jag äntligen använda mina nya gummistövlar och min regnrock. Tänk glädjen i att ströva runt i skogen och känna hur fötterna sugs fast för varje steg man tar och den där härliga känslan av att vara våt ända in på kroppen. Jag känner mig helt otillfredställd på alla plan vilket gör att min längtan är total. Så mycket att se fram emot att jag nästan själver av förhoppningar. Vilket härligt tillstånd! Hungrig, frusen och trött. Nu kan det bara bli bättre. Tack Jorden för att du finns och ger mig något att längta efter, hela tiden!

Kommentarer
Postat av: pyretpepsi

Instämmer med följande talare! UUUU jag vill ha SOOOOOOL. Vad tror du, har spåmännen på väderlekstjänsten rätt om "medelhavsvärme i augusti" som det stod på gts löpsedel i går. Tror ett när jag ser ett säger jag. Ha en trevlig helg oavsett väder!

2009-07-31 @ 11:02:02
URL: http://pyretpepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0