Bill & Bull en politisk fars!

Du Bill? Ja Bull vad är det? Du vet det där med att jag ska jobba som konsult, det verkar inte funka nå´t vidare! Vad säger du, sa Bill funkar det inte? Nej sa Bull, det är ingen som ringt. Konstigt du som är så kompetent att du på ett par år lyckats lägga ner och skapa missnöje i en hel kommun. Ja är inte det märkligt sa Bull. Jag har ju sparat på nästan allt, förutom min lön då. Men du Bill du ska ju också sluta. Kan inte du hyra in mig som konsult det är nog ingen som tycker det är konstigt. Jag är ju trots allt väldigt kompetent. Ja du Bull det kan jag väl göra. Det är ju inte mina pengar som betalar din lön. Det är ju de där idioterna som har vanliga enfaldiga arbeten som bara kostar pengar som får betala. Du Bill, vad ska du göra i Täby? Göra, sa Bill frågande. Jag ska väl för fan inte göra något där heller, men det är bättre betalt. Jaja, sa Bull. Det klart. Vad tänkte jag på. Tack förresten för konsultuppdraget. Med lite flyt hinner jag krossa några fungerande enheter till som bara kostar pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0