Viktminskning

Nä nu är det fan i mig dax att gå ner i vikt!
Magen får inte plats mellan byxorna och revbenen längre. Men men har man lyckats gå upp 10 kg på 5 månader borde man kunna gå ner 15 kg på samma tid. Frågan är bara vilken av de 72 569 olika metoderna man ska använda. Och då har jag bara räknat de som Aftonhoran skrivit om den senaste veckan.

Ska man använda pulver, fett, bananer, yoga, hypnos, fettsugning, meditation, ultraljud, piller, pilates, spinning, bodypump, skalpell, självsvält, eller fasta?
Jag tror att jag prövar att äta lite mindre varje gång jag äter. Och minskar ner på pasta och potatis. Då får jag ju dessutom en penningbesparing på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0