Lunch

Parkeringen utanför Scorpionen måste vara den mest plåtfördärvande platsen i Kinna. Fornminnesföreningen som lägger sin pension på bingo är inte det vassaste i lådan på att manövrera ett fordon heller...
 
Maten smakade utmärkt som vanligt men snaka om att en del människor ger en creapy känslor i kroppen. Jag menar inte personalen denna gång utan två av gästerna. 
Jävligt udda snack om döden och självmord, blandat med tiggande av pengar är inte vad man direkt tycker om att höra när man äter. Även om dom inte störde mig direkt så är mitt bestående intryck att det finns många spännande kemikalier i omlopp, alternativt för öppna dörrar på den "slutna" psykvården.
 
Men dom hade nog fullt upp att göra. För efter lunchen med "extra allt" och stor läsk skulle dom spela TV-spel resten av dagen.
 
Misstänker även att denna dag är årets kallaste alla kategorier. Fy fan vad jag fryser så fort jag går ut.
Men hav förströstan...snart är det grön vinter...och semester ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0