Lägg ner Västtrafik!

Nu får jag väl en mob med miljömuppar och körkortslösa efter mig men det skiter jag i.
Det är Kulturkalas i Göteborg denna veckan. Vänner till mig var nere i Götet igår och bevistade detta evenemang. Efter förättat värv skulle de åka hem. En kort promenad till Nils Erikssonplatsen belönades med en tom tidtabell. Det gick inga bussar på 300 linjen efter klockan 23:00! Så det blev svarttaxi i stället. Inte mycket dyrare än buss iofs, men förenat med vissa risker. Hur i h-e tänker trafikplaneraren på Västtrafik när det inte sätts in extraturer vid större "events" i Göteborg?

Kommentarer
Postat av: petra.s

Västtrafik kan inte tänka, borde du väl lärt dej vid detta laget ;)

2009-08-13 @ 13:39:53
URL: http://metrobloggen.se/hospetra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0