En julsaga!

Knack knack! -Kan någon öppna? Inget svar. -Kan någon öppna den helvetes dörrjäveln!? Fortfarande dödstyst. Det är ju själva fan också, här ligger man och tar en tupplur efter doppet och så kan ingen öppna dörren när det knackar. Undrar vem det kan vara som springer runt och knackar på självaste julafton, har folk inget vett? Det kan ju vara ett sånt där j-a jehovas vittne förstås. De stackars jävlarna firar ju inget annat än sitt liv efter döden. Knack knack! Jag får väl öppna då. -Goddag finns det några snälla barn här? -Här, är du inte riktigt klok, här finns förmodligen inte en enda jävla människa förutom jag, eftersom jag blev tvungen att stiga upp och öppna. Va fan vill du? -Jo jag skulle dela ut lite julklappar. -? -Ja till er och er familj. -? -Vi har fan inte köpt några julklappar.      -Konstigt för jag har en hel säck med mig. -Ja inte fan är det våra för vi har bara köpt brännvin och mat. Och om det vore så att vi av misstag har köpt några så skulle vi inte hyra in någon fet jävla dvärg i röd pyjamas för att leverera dom. Så jävla avtrubbade är vi inte så vi inte orkar bära våra egna grejor! -Jag får väl be om ursäkt då och gå någon annastans. -Ja gör du det. Helvetes jävlar sicken idiot! Ska bli gott att fortsätta min tupplur. -Pappa! Pappa! PAAAAAPPPPPPAAAAA!!!!!!! -Va fan är det frågan om? Nisse för helvete ser du inte att pappa vilar? -Jo men pappa du har försovit dig! -Försovit mig? -Ja det är ju julafton och du ska jobba i kväll. -Ja visst i helvete det är ju idag jag jobbar, var är min jävla uniform. Konstig jävla dag först den där jävla tomten och sen glömmer jag att jag ska jobba. Måste bero på åldern. -Pappa! -Ja vad fan är det nu, kan du inte klara dig själv ens en minut utan att tjata hål i huvet på mig? -Jag bara undrar om stallet är öppet? För då kan jag hjälpa dig. -Ja ja hämta ut dom men var försiktig så att du inte blir överkörd. Jävla unge till att tjata om allt men det var ju bra att han för en gångs skull fick för sig att hjälpa till. -Pappa! -Jaaa! -Rudolf röker hasch! -Ja hurså, det gör han varje julafton annars kan han inte flyga. Har du fått ut dom än eller ska jag behöva vänta till Påsk i år? -Ja dom är  färdiga. Och släden är kopplad. -Bra då åker jag och jobbar. Sitt nu inte uppe hela jävla natten vid den där satans datorn bara för att jag inte är hemma. Jag är tillbaka i gryningen om inte någon av de här påtända renarna flyger vilse.
GOD FUCKING JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0