Vilket ämne får bäst respons på Face Book?

Jag har roat mig med att registrera i minnet vilka ord eller ämnen som får mest feedback på FB. Och ibland blir man lite förundrad över hur "ytligt" nivån ligger. Äv vi av naturen konflikträdda eller vill vi bara ha ett forum där vi kan koppla bort allvaret i vardagen. Kanske är det så men det kan ju bli lite väl mycket "skål" och tal om sig själv i tredje person ibland för min smak. -Ja men låt bli Facebook då, säger säkert någon. Ja visst kan jag det men finner samtidigt viss tillfredställelse i att hålla kontakten med mina vänner. Och eftersom även jag är lat och bekväm så träffas man inte irl, utom i undantagsfall på 30+ eller hejar lite snabbt i matvaruaffären. Men helt klar så får ordet "skål" största responsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0